varför funkar det inte ;o?

Har ju skaffat ny blogg i förrhoppningar på att jag skulle kunna mobilblogga. men egentligen var det juh inte det men jag hoppades att de skulle funka för en gång skull. men nej. det är nog inte meningen att jag ska blogga :( men jajafast en sak är cool jag kan mobilblogga på den här bloggen. jag fattar nada :-P Jaja en vecka sedan skolan började igen. är inte precis de roligaste speciellt inte när de härliga nationella proven väntar. men håll tummarna för mig :-) för om jag höjer mig i tre ämnen nu så har jag 305 poäng om jag räknar 16 ämnen. fett stolt jag är :) Om ett tag ska jag kika över hos mamma och hälsa på mormor och morfar som är där :) sen vid 7 blir det två timmars styrke pass med GG och damlaget :-D älskart'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0