Kortonsdag

idag var det kort onsdag så slutade vid 12, riktigt skönt :)
efter de följde Madde med mig hem och så åt vi lite och nu sitter vi här i soffan med datan i högsta hugg, haha bra fantasi vi har, kanske även blir att sova hos Madde i natt, men får se hur det blir :)
och några andra planer för dagen har vi inte.
har ni några planer ?


Och förresten vet ni vad jag kom på, asså i morse så var jag helt inställd på att det var torsdag så jag hade packat idrottsväskan och allt sen gick jag till skolan och när jag väl var är kom jag på att vi inte hade idrott idag. men då lämnade jag kvar väskan i skåpet för att slippa släpa den fram och tillbaka i onödan. och vet ni ?
både sminket, hårsprayen och min tuperingskam ligger där. haha lyckat ;)
så får köra på den narurella lucken i morgon :P (Y)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0