like always

hej på er, det var länge sedan sist. som  jag alltid skriver nu för tiden -.-
att jag aldrig lär mig, jag skriver att jag ska skärpa min och börja blogga igen, men vad händer, jo INGENTING
det är ju hemskt. men det är nog just för att jag inte har något speciellt att skriva om, min liv är rätt enformigt just nu och  det händer inget peciellt, samma saker hela tiden :  träningar, matcher, plugg och kollar på film med vänner.
och sen när jag inte har någon bra kamera så jag kan ta några bilder med kvalite blir det bara värre.
 i varenda inlägg står det bara vad jag gör , har gjort eller ska göra, och som sagt, sakerna jag gör är alltid desamma, inte för att jag inte tycker det är kul, för det gör jag . dagarna rullar på och är oftast rätt roliga, men det är nog inte lika roligt för er att läsa om samma saker om, och om igen.

 men jag ska försöka komma på något att skriva om och ni får gärna komma med förslag också!


en bild tagen i somras, själv klassar jag den lite som fjortisbild men aja skit i de ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0