såhär har min helg sett ut :)

tänkte berätta lite om min helg som har varit.
konfirmations träffen i fredags var faktiskt riktigt mysig, först åt vi pizza men min mat var dränkt i vitlökssås så den var inte så god till slut :P haha aamen sen satte vi oss och pratade om vad som var tanken med gruppen och vard vi skulle göra, och vi bestämde att 21 oktober åker vi till Göteborg för att äte god mat shoppa och träffa en ungdomsgrupp som träffade sist vi va i göteborg med konfirmationen. och sen i vår åker vi till Rom :D (Y)
 sen avslutade vi träffen med sång ;) vi släckte och tände ljus och så satt vi där, riktigt mysigt faktiskt :)
När jag sedan kom hem träffade jag Elin och då spelade vi typ kort hela kvällen tills det var dags för oss att sova.
på lördagen vaknade vi av klockan 09.00 för då var det dags att kolla på juniorerna som hade match på bjurängen, tyvärr gick det inte så bra för dom och matchen slutade 4-2 till dom andra.
När matchen slutade gick vi hem och åt lunch och sedan var det bara att åka vidare till nästa match, då vi skulle spela mot Assyriska.
alla i laget var jätte taggade och vi laddade upp lite extra med hög musik. men när vi va på planen och värmde upp får vi ett medelande av Assiriskas tränare då han berättade att han hade fått fel information och att han trodde att matchen var dagen där på. så ja... det vara bara gå in, byta om och ta sig hem, skittråkigt och det värsta var att det inte var första gången som det här laget inte kom -.-
men då blev det att kolla på MIF:s A-lag i stället :)
efter matchen gick jag Gabbi Elin och Emilia hem till mig för att tillsammans laga tacos :) trevligt. och gott ;)
efter maten tog vi fram Sing Star och släppte los lite , och ni förstår, jag är bäst på det.
efter ett litet tag fick vi sedan besök av Sioma Hardy och David :)
haha och david gick verkligen in i rollen som sångare ;) tror han sjöng i mer än en timme ;)
och medans david och tjejerna satt och sjöng , gick jag hardy och simon ner och Hardy gjorde en tvättlina åt mig som jag kunde ha i mitt rum, och den var gjort av eltejp x) haha och den hänger faktisktk kvar en.
ett litet tag senare kom även Danne förbi :) och då blev det vattenpipa som stod på schemat. Men det var i stort sätt bara Hardy Danne och Simon som rökte. Och medans dom satt där ute, kollade vi andra på "Paranomal Activiti 2 " faktiskt riktigt obehaglig :P Men jag tror dock inte att det har hänt på riktigt efersom jag inte tror på spöken och sånt. -men i alla fall, det slutade med att Hardy gick och la sig i min säng och sov medans dom andra två kom och kollade på film med oss :).
När filmen var slut kom Oskar, min bror hem, men han drog igen , bara någon minut senare för då skulle han ämta mamma och några i dunker, för dom var på fest .
men då gick vi ner och skulle sätta på en ny film, vilket inte gick så bra :P asså min data har ett stort jävla promlem, så ja... nog pratat om de. det slutade med att vi satte på OC, men jag det gjorde alla trötta, och även miog som somnade ;) haha.
vid typ 3 drog grabbarna hem. Fast vi fortsatte kolla på OC x) haha
halv 5 vaknade jag liggande på golvet och märkte att Elin precis gått in i mitt rum och lagt sig, så det gjorde jag också :P skönt, vaknade sedan vid 12.00 av Emilia och Gabbi som ville ha frukost  ;)
så då var det bara att gå upp :P
efter frukosten satte vi på en film och bara tog det lugnt, vi fick även besök av David, och då blev det att kolla på House of Wax, ingen film jag rekomnderar, bara äcklig.
efet filmen serverades det "lassange" av min käre mor , smarrigt.
Efter maten gick vi till IP för att kolla när MalmaFC spelade match mot Björnlunda. matchen slutade 3-3.
när matchen var slut började det regna -.- så vi bestämde oss för att kolla på ytterligare en film, herregud asså förstår inte hur mycket film det blivit denna helg, men aa skitsamma,
då blev det i alla fall en film som heter: Säg att du älskar mig, en hemsk film som handlar om en tjej som blir våldtagen. även under denna film fick vi besök och då var det David , som redan var med men aa, Simon kom också :).
 nu är filmen slut och alla har gått hem, så nu sitter jag här i min ensamhet och skriver ;)
ne men ska snart göra mig i ordning inför natten, det är ju tyvärr skola i morgon och då behöver man ju sova på natten :P
ja, det var väll inte så mycket mer, fick nog med det mesta, det blev i allafall en lyckad helg med många skratt :)


//Tillan




Kommentarer
Postat av: lindaberg

vad heter din konfirmationsgrupp?:o

eller aa vart är den?:o

2011-09-12 @ 13:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0