slarvig eller glömsk kanske ;)

dagen idag började väldigt stressigt, vaknade av att Liza kom in till mig och sa att jag försovit mig rätt mycket, hon hade nämligen vaknat precis och märkte att jag inte var uppe, och då var klockan 07.25 och jag skulle åka med mamma halv 8. Så jag flög upp ur sängen och kastade på mig de första kläderna jag fick tag i, men sen var lisa (min låtsas-mamma) så snäll och sa att hon kunde skjutsa mig :) så då hade jag lite mer tid på mig, men han inte bry mig så mycket om håret, så idag har jag haft en riktig bad hair day :P
men efter det rullade dagen på som vanlligt, läxorna gick bra och så.
men sen på bilden försvann min mobil, och jag antog att någon av dom jag suttit med hade skämtat med mig och tagit den, så jag brydde mig inte så mycket om  det, men efter lektionen när jag bad om den, visade de sig att ingen av dom hade den, så jag gick tillbaka till bilden och kollade, men hittade den inte. så då gick jag på spanskan och fortsatte leta efter den när lektionen var slut, men ingen hade sett den. Så jag gick till bilden och kollade en sista gång, och vet ni vart jag hittade den :P Jo, i min bildmapp haha ;) smart(Y)

och nu har jag och Elin nyligen ätit mellis och nu laddar vi hem två filmer inför kvällen, vet inte om dom är bra men det visar sig.

någon som sett saknar dig och sucker punch ? :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0