lite om dom senaste dagarna

edsen att jag inte varit så aktiv här på bloggen på senaste tiden, men jag har varken haft tid eller ork för att uppdaterar, jag går sena dagar i skolan sen är det hem och äta och sedan vidare på fotbollsträning. och när jag väl är ledig passar jag på att träffa mina vänner, vilket jag känner är viktigare än bloggen :P
Men ja, det har faktiskt inte hänt så mycket sen jag skrev sist.
Men i natt sovsötnosen Jossan hos mi. och v hade bestämt att sova tidigt för vi var trötta efter vår match vi hade på kvällen mot Eskilstuna United, den matchen slutade 2-2, riktigt kul. vi låg under med 0-2 efter första halvlek men sen kviterade vi med två snabba mål, gjorda av jossan . mn aja som sagt vi hade bestämt oss för att sova tidigt men vid 10 fick vi besök av Anton och Micke och då kollade vi på film, fast dom såg typ bara halva filmen för sen drog dom. När jag och jossan sedan kollat klart på filmen la vi oss och snackade lite. hade väldigt mycket att prata om, så tror vi snackade i över en och en halv timme nonstop.
och sen vid 02.00 kommer Oskar , min bror hem´med två gamla klasskompisar , faktiskt riktigt kul att träffa dom, alltså, jag kände dom i fall ni undrade ;) och dom ( Millie och Mariell) kom in och satt och pradade me d oss i typ 30 min, sen drog dom. och då var det dags at sova ;)
och sen i morse vaknade vi av klockan vid 9 för då var der loppis på G.
vi eller ja, Jag skulle kolla på kläder som mina tvillingkompisars brors tjej stod och sålde.
och jag fyndade riktigt ordentligt faktiskt :) kom hemmed 10 plagg som endast gick på 230 kr :O
hihi


här har ni sakerna på bild :

PS: det är jätte dålig bildkvalitet




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0