that some things just disappear

har jag någonsin berättat hur slarvig/ klantig jag är. Har inte insett det förens bara en månade tillbaka. och jag blir så arg på mig själv angånde dessa saker. nu pratar jag alltså om saker som jag lägger bort eller glömmer o.s.v.
jag har aldrig varit sådan förut, utan då var det alltid min bror som tappade eller glömde saker, men det har tydligen flugit över till mig -.-
ni förstår, för ca 1 månade sen tappade jog bort min finaste ring som jag fick i konfirmations present, och jag är inte alls säker på¨var den tagit vägen, har letat överallt hos både pappa och mamma, så troligtvis har jag glömt den på idrotten i skolan och så har någon j*vel hittat den och blivit glad.
och inte nog med att det var en skitsnygg ring, den var dyr också, nästan 600 spän.
har som tur försäkring på den men dom papprena hittar jag inte -.- plus att det vins en eventuell risk för att den är slut.



och nästa sak som jag lagt bort eller tappat är min ny inköpta läppstift som försvann i fredags, vilket jag kan tappat i bussen påväg upp till idol, så då är lär det ju vara borta, tyvärr :(
och det kostade 170kr också ett rätt dyrt läppstift eftersom det var från makeup store. så det blir eventuellt att köpa ett nytt om jag inte hittar det.
så då kan man ju nästan säga att jag lagt ut 340 kr på ett läppstift, bad for me -.-



men en annan sak som är mystisk är hur vissa saker bara kan försvinna som t.ex. mina gamla favoritjeans som jag hade i 6 an typ och ett jättefint orange linne som jag använde jätte mycket som liten. dessa två saker försvann bara heltplötsligt en dag, och vi har aldrig hittat dom igen. och liksom kläder är ju inte så lätt att tappa bort, utan då ska man ju ha glömt dom hos någon eller så ligger det gömt hemma. men jag har aldrig funnit dom, frågat alla vänner jag kan ha tankats glömma dom hos och har även letat hemma överallt. 
nästa lite läskigt, men ja, från och med nu ska jag hålla koll på alla mina saker och ha ordning och reda. inte kul när man inser att saker är spårlöst försvunna :( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0