svar på några frågor från frågestunden

en läsare ville gärna att jag skulle skicka svaren på hans/hennes e-post men svaren får bli här i ställe


säg fem av dina närmsta kompisar och fem st som du skulle vilja lära känna bättre.
 
Svar: josefine Engström, Elin Rombing, Gabriella Rombing, Madelena Axner och sen kan jag väll skriva Juliette bergkvist, som i allafall var en av mina närmsta vänner, men nu går vi i olika skolor och hon har flyttat, så vi har tyvärr tappat kontakten, men vi ses fortfarande, men tyvärr väldigt sällan.  hm..  jadu jag vet faktiskt inte vilka jag skulle vilja lära känna bättre kanske Sophia som jag träffade i Turkiet och passade väldigt bra ihop med :) och sen typ Sara Andersson och Ellen pettersson från Flen, har umgåts lite med dom för några år sen och vi träffas även på stan och snackar, men det skulle vara kul att lära känna dom lite bättre


beskriv dig själv med 3 ord.

svar: snabb, glad och onyttig x)


sköter du skolan?

svar: a, det gör jag, i 8:an gick jag ut med 285 poäng 6 MVG resten VG


vilken är din favorit.. hm.. maträtt? :d

svar: fläskfilé, pomesfrites, sallad  majskolvar och persiljesmör, något jag skulle kunna leva på länge. och som vi ofta äter på sommrarna
och pomesfrites är verkligen det bästa jag vet ;) haha när jag och familjen eller vänner är på t.ex donken äter jag alltid upp alla andras pomesfrites om de inte vill ha mer ;)


är du kär i ?

svar: nej det är jag inte, men det finns en person i mitt liv som jag har väldigt svårt att släppa, så fort jag ser han kan jag inte slita ögona från han


är du oskuld ?

svar: ja


om du är kär i någon isf vem ?

svar: är inte  kär i någon






   
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0