någon som någon gång kan ha en åsikt?

hejsan på er, blir som alltid lite dålig uppdatering i mellan åt och jag har alltid samma ursäkt, alltså att jag inte hunnit. men den här gången har jag ärlitalat inte haft luft + att jag inte vet vad jag ska skriva om och det är ingen j*vel som verkar vara intresserad av att hjälpa till. men aja det är upp till er.

 

jag tränar ju ioförsig väldigt mycket, skulle ni vilja attt jag skrev lite om de?

det skulle alltså innehålla lite om :

  • fotboll, som jag spelat i runt 8 år
  • friskis&svettis,  som jag var på idag för andra gången
  • löpträning och styrka, som jag roar mig med när jag inte har något bättre för mig
  • eller kanske någonting om innebandy vilket jag började på i måndags haha


    i sånna fall skulla jag skriva lite om dessa sporter, vad jag tycker om dom o.s.v
    och även roliga bilder och filmer.

    någon som skulle tycka att det var intressant?




Kommentarer
Postat av: Louise

ja skulle det ;)

2011-10-20 @ 07:42:21
Postat av: A N N N A I Z (Annis)

Jag skulle de! ;D <3

2011-10-20 @ 09:32:43
URL: http://annnaiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0