på besök hos min barndomsvän

hejsan på er :)

i morse väckte mamma mig strax innan sju, för då var det dags att gå upp och göra i ordning sig för att sedan åka till E-tuna, där jag sedan skulle hoppa över till vuokos bil som sedan åkte till hamnen i stockholm , där färjan skulle åka ifrån. på färjan sen var det dags att äta buffé, väldigt gått vara. sen satt jag och pratade med maíjas mamma vuoko tills vi var framme.

jag är ju nämligen på Åland och hälsar på min käre barndomsvän maija :D
helt sjukt att vi inte har setts sen typ sommarlovet, ojojoj länge sedan. så det är himla kul att vara här.

idag när vi kom fram, åkte vi först till maijas skola för att hämta upp henne, och sen gick vi ut (jag , maija och hennes bror Mathias) och träffade några av hennes kompisar. och efter de gick vi vidare till hammarbo, en ungdoms gård. var väll inte speciellt livat där, och alla var typ skit blyga, men det var kul i alla fall, vi spelade biljard och kort och sen satt och chilla. vid 21.00 drog vi sedan hem. och nu sitter jag här och ska alldelles strax hoppa in i duschen.

i morgon blir det att gå upp tidigt igen, för att sedan följa med maija till skolan ;). efter skolan vet jag inte riktigt vad vi ska göra, men något trevligt lär vi ju hitta på.

men nu hinner jag inte skriva mer för duschen väntar, men ni  får ha de så bra så hörs vi i morgon :)

en jätteful gammal bild på mig, och sötnosen maija ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0