lite info ;)

har juh inte hunnit blogga så mycket denna vecka, vilket ni märkt, och det är p.g.a. att min NO inlämning var den som kom i första hand, men nu är jag äntligen klar, äntligen :)
hav 9 blir det damlagsträning i lägerhyddan, sent men då hinner jag göra allt jag behöver innan jag blir trött ;)

i tisdags var vi med damlaget och körde fystest på munktellarenan eller vad de nu heter :)
vi körde spänst, snabbhet, brutalbänk och ben och arm styrka.
det var faktiskt riktigt bra + att det blev riktigt bra resultat för min del :D
jag fick faktiskt bäst tid på snabbhet :D och han som höll i testerna sa att det var en riktigt bra tid :) stolt :)
och på spensten fick jag 35 även en av högsta, ag och elin hade nämligen båda 35 :)
och sen på rutal bänk gjorde jag 11, delad tredjeplats.
på dessa tester ska man ju inte jämföra sig med alla andra, men eftersom jag är en sån tävlingsmänniska så gör jag det ändå :P
jaja det var väll den jag hade att skriva ni får ha det så bra :)



bjuder på en bild från årets skolfoto :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0