just därför

har ju inte blivir särskilt mycket bloggande nu den här månaden, men det just p.g.a. att jag har ett NO arbete som måste göas klart till nästa vecka, och jag ligger en vecka efter i planeringen. så pluggandet får liksom komma i första hand. och en annan andledning är också, att när jag väll får lite ledig tid över alltså om det inte är träningar eller plugg, så passar jag på att träffa lite folkt. så ja, ni får stå ut med det. plus att min f*cking data har börjad strula igen så kommer inte ut på internet så  måste då använda mammas data som hon jobbar på, på kvällarna.

jaja nog om det, bjuder på en bild på min klassfoto, inte så bra kvalite men


Kommentarer
Postat av: Mother&daugther design

Vi driver en hobbyverksamhet på vår blogg där vi säljer smycken, stickade bebis sockor, virkade grytlappar m.m. Kanske är du intresserad av att köpa något till dig själv eller till någon annan? FRAKTFRITT! NYHET, vi har nu mössor till hösten och vintern. (OBS! Högsta smyckes priset ligger på 100 kr allt annat är under 100 kr.) Varmt välkommen in till oss och kika runt!

2011-11-09 @ 22:36:02
URL: http://designbymotheranddaughter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0