två dagar med konfirmation

har haft konfirmation nu två dagar,
det brukar ju egentligen inte vara 2 dagar men typ svenska kyrkan och missionskyrkan ville göra något sammarbete så i går (lördag) var vi i missionskyrkan och redovisade vad vi gjort under året.
och på söndagen va vi i svenskakyrkan på nattvard.
ganska skönt att ha det gjort, men kommer faktiskt sakna de lite :P p.g.a. gemenskapen med gruppen och utflykterna vi hade och så.

men aa, i går efter konfirmationen va de inget speciellt för släkten kom på fika idag i stället så igår gick jag till emilia, där vi ( jag elin gabbi ellen och emilia) lagade mat och hade trevligt.

men idag kom släkten och fikade, och jag fick presenter :D
 detta fick jag idag :)


en klocka
ett halsband
tre ringar
ett par örhängen
tre armband
1100 kr


och så här såg jag ut idag



kommer nog också komma andra bilder från konfirmationen med tiden.






Kommentarer
Postat av: Miss T

Alltid kuul att få presenter! :D Fiin blogg föresten! ^^

2011-05-13 @ 17:57:44
URL: http://justmetais.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0