toppen vecka

hej allesammans, idag är jag på väldigt bra humör och vet ni varför, jag var på fotbollsmatch. och den här gången kollade jag inte bara på utan jag spelade :D
efter mer än 2 månaders vila. det känns så otroligt härligt att vara tillbaka på planen igen.

tror denna vecka kommer bli super bra faktiskt :D

imorgon blir det nog att träffa älskling
på torsdag ska jag på konsert på PW och kolla på I want it all
fredag blir de nog att träffa mulle och madde,
på lördag blir jag firad och får gäster för att jag fyller på måndag :D
sen på lördagkvällen ska jag och mulle fixa något roligt tsm, eftersom hon och jag fyller samma dag.
sen slutar jag troligen veckan med en till fotbollsmatch :D

bara hålla tummarna för att detta planer håller :D




Kommentarer
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Lika underbart väder idag som igår, visst är det skönt?

Hoppas du får en bra dag! :D

Kramis



2011-05-11 @ 14:20:17
URL: http://mooollys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0