new look :)

nu har jag nyss ätit, efter en fotbollsträning i fina vädret, härligt.
och vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu.

idag efter skolan gick jag förbi hårsalongen, och fix mih en helt ny look, ne skoja bara ;)
men jag klippte mig, dock inte alls mycket eftersom jag är som jag är, lät inte liza klippa mer än typ 1cm, ni vet, jag vill ha långt hår ;)
sen färgade jag håret och till sist färgade jag ögonbrynnen.
men måste noppa dom lite till, så liza ska göra det på mig snart ;)

ni får ingen resultat bild idag, men i morgon kan jag ladda upp en bild så ni får se hur resultatet blev :)



här får ni även en bild på min goda lunch :D, älskar sallad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0