godmorgon

godmorgon på er, jag och madde har nyss ätit frukost, vaknade kvart i 8 då vi va tvungna att kasta oss upp ur sängen och hämta ett bord hos madde som vi sedan skulle lämna till några klasskamrater uppe vid gameldags marknad, egentligen skulle vi varit där med bordet redan halv 8 men klockan ringde inte så det va ju tur att jag vaknade av mig själv kvart i 8 i allafall, vi har även hunnit med att kolla på Bringit on, en cheerleader film.
skulle också villja vara en sån, fett cool liksom. :D

ne men nu ska jag duscha och fräscha till mig lite, vet inte riktigt mina planer för resen av dagen sen, men det lär väll visa sig :P

ha en fortsatt trevlig dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0