15 år :D

" nej det är ingen vanlig dag, för det är Matildas födelsedag, hurra hurra hurra "

idag blir man 15 då, det är så trevligt att fylla och öppna alla presenter, håller ni inte med?

och nu har jag precis svarat på alla grattis jag fått i loggen , de tog tid -.-
men jag ska absolut inte klaga, så glad att alla grattar en :D
 nu blir det att lyssna på musik ett tag och sen ut på träning, och förresten, spelade min andra match igår,
gick väl sådär kände mig jätte seg, men vi van med 3-0 och jag gjorde mål :D

så här ser jag ut idag :D




vitt linne-ginatricot
blå t-shirt- fick i present :D
svarta legings-H&M
ringar- H&M, guldfynd
armband-glitter
jackan- ginatricot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0