va hos mina kusiner idag

idag har jag vart hos mina kusiner i Norrköping, för min ena kusin victoria fyllde år, så jag åkte med även fast jag hade feber, men jag känner mig faktiskt ganska pigg, men stannar hemma i morgon också,. men ja i alla fall,
vi fikade ju och så där, sen började mormor fråga vad jag önska mig i födelsedagspresent eftersom jag fyller snart,. så då gick jag in på ginatricos hemsida och visade henne några saker. och eftersom köpcentret låg så nära där vi va så gick vi ner dit och skulle köpa de jag sagt att jag ville ha. men hälften av sakerna fanns inte i affären. men det blev några saker i allafall. men dom grejerna som inte fanns i affären ska vi skicka efter på nätet i stället :D :D

här  är några av sakerna på bild:


utöver bilderna köptes även ett par vita solbrillor, en korallfärgad topp och en halsduk i burberry mönster.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0