sliter håret av mig sälv..

ursäkta för att jag bara skriver om vad jag tycker om skolan och alla läxor jag har. men ni får helt enkelt stå ut med de. för jag är så grymt irriterad. arbetet jag har just nu går i stortsätt ut på att ändra texter som redan är skrivna. blir så irriterad. för dp ska man sitta här i timmar och ändra jätte bra så att dom blir till sina egna och ännu bättre, vilket inte alltid går . och man får juh heller inte skriva av så jaa .. :@
de är så att till och med min mamma (som själv är lärare fast på lågstadiet) undrar vad fan de är som har hänt med skolan.

blir galen ..




Kommentarer
Postat av: Sofija

sv: nyckelgym för de mesta men när jag får chansen solar jag i flen mycket finare! :D

2011-03-31 @ 21:54:14
URL: http://sofijaboberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0