skärpning! .. | soffpotatis på kryckor

nej, nu måste det verkligen bli skärpning på mig, går och småäter presic hela tiden typ -.-.
fast jag bestämt mig för lengesedan att avstå från allt onyttigt och bara äta vid måltiderna och möjligtvis en frukt någon gång.
men så kommer de där suge och så tänker man : essch en gång är ju inte så farligt, man blir ju inte fetare av att äta glass en gång o.s.v
men problemet är ju att det blir aå att man tänker så varje gång.
känner verkligen hur midjemåttet ökar, och min mage blir även väldigt uppblåst p.g.a. detta
så nu jävlar !
nu måste de ske en förändring.

helst ska jagväl inte äta några godsaker, men på lördagar får de bli okej, att äta något litet,
blir som när man var liten och köpte lite lördagsgodis, så det får väl bli på de sättet igen.
för inte en chans at jag tänker gå runt i bikini , nu när jag ser ut såhär,

sen har jag även ett stort problem och det är att jag hoppar på kryckor för jag spelade nämligen första ute matchen i lördags, och såklart ska en jävla brud kapa mig, och tyvärr så landar jag jävligt konstigt på foten då. och de knäcker till i foten, troodde verkligen att den var av, så satt bara helt chockad på marken och sa - det knaka, de knäppte till ;O. men som tur va , var det bara ledbanden som var jävligt uttänjda. okej som tur va kanske man inte ska säga, men ja det var ju "bättre" än att foten skulle vara av,
så nu är mina fotknölar ungefär lika stora som min häl, och jag kan knappt röra foten. och detta gör ju så att jag inte kan hålla igång, så jag förbränner liksom inte de jag äter heller, känner mig verkligen som en soffpotatis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0