måste plugga..

hinner tyvärr inte skriva om mig och min familj idag heller. har hur mycket som helst iskolan nu känns de som.
verkar ju som om man aldrig ska få ha någon frihet -.-
egentligen förstår jag inte varför man ska ha, alla dessa inlämningar, läxor och prov. går i skolan gör man ju på måndag till fredag mellan 8 och typ 3. och de ska räcka, tycker jag. de förstör ju hela ens liv och planer. vill dom inte att man ska göra annat än att sitta och skriva massa onödigt skit och judendom och romantik. -.- herregud.
men ja tyvärr finns de ju inte så mycket man kan göra, om man fortfarande vill ha bra betyg. så de är väl bara att bita ihop och köra på, tyvärr :( Buuh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0