I think I'm becoming a shopaholic

jag tror jag håller på att bli något shopaholic eller nått :S
jag har redan köpt upp barnbedraget för den här månaden, och allt på kläder och smink,
och de shoppade jag upp redan innan de hade kommit och jag är även skyldig mamma 800kr för mina bikinis.
pengarna bara försvinner, och jag tror att jag kan köpa hur mycket som helst, dumma mig.
och nu den 8-10 april ska jag med komfirmationen till göteborg och där ska vi ju shoppa, och sen vid typ den 18 / 20 april ska jag men några vänner till Norrköping och shoppa. ojoj, jag måste hålla hårt i pengarna nu!
och även fast jag vet att jag inte har pengar och så, så sitter jag och kollar klder på massa sidor. den är sjukt dumt, där jag vet attjag typ blir besatt. och när jag hittat något jag vill ha, så brukar de bli så att jag kollar på den saken hela tiden, och försöker flörta med mamma, och då läggter hon ut pengar, ibland. och då blir jag bara skyldig henne ännu mer pengar . och ibland brukar jag säga att jag kan få de i födelsedags present, allt för att jag ska få den. haha herregud.

någon som har dugot hjälp tips ;O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0