hemma från skolan idag

va inte i skolan idag p.g.a att jag är sjuk , och på en fredag också kul :(
hostar typ hela tiden, onte i halsen, igen täppt näsa, ögon som riner och 39 graders feber, vilken hjödare.
och sen kunde jag inte sova i morse heller, vaknade vid 7,första gången, somnade om vaknade en halvtimme senare och så höll det på sädär,

så ja, vad har jag gjort idag, typ kollat på film och suttit vid datan.
och nu sitter jag här i soffan helt kallsvettig och ska snart hoppa in i duschen.

hoppas ni har haft en bättre dag än jag



bilden är dagen hos jossan efter att hennes syster lockat mitt hår :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är fin! :)

2011-03-25 @ 15:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0