bakade bullar på profilen

kom presic innanför dörren jag och jossan :)
gud vilket vår väder det är :D och så kom vi direkt från hemkunskapen också, där vi bakade bullar mums :)
hade profil då, men vi är indelade i olika grupper och idag va det våran tur att vara i hemkunskapen och baka, de andra grupperna körde fotbolls tunering.

vet inte riktigt vad jag och jossan kommer hitta på med nått lär de ju bli, måste även plugga lite också -.-

 mina och lewins bullar blev bäst, ni ser juh själva ;D (Y)


här har vi tobias bullar


och det här är Felicias


--


Kommentarer
Postat av: Josefine

fyyyfan man ser ju mig på den söta sista bilder :o

2011-03-31 @ 19:23:36
URL: http://jossanengstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0