tillbaka i kalla Sverige

hejsan bloggen, nu är jag tillbaka i sverige igen. inget härligt väder att komma tillbaka till. 18 grader är KALLT.
i Turkiet hade vi mellan 34-40 grader i skuggan, lite skönare kan jag ju säga.
hotelllet vi bodde på var superfint och jättestort, det enda som var lite mindra bra var att maten var enformig. alltså den var jätte god, men de var liksom samma mat hela tiden.  vi åkte alltså med "all inklusive" (hur de nu stavas) för er som inte visste de.
ibland var vi ju nere vi havet och den var typ 30 grader i havet :O det var typ inte ens svalkande :P
men jaja orkar inte skriva allt vi gjorde och så ;) men jag har massa bilder från resan såklart, men jag ska bara försöka hitta sladden till min kamera ;)

men här får ni en mobiltagen bild (dålig kvalite)

det här är alltså det jag fick med mig hem, och allt de här gick på ca 1500 svenska kronor.




två LV väskor
en huvtröja med convers märke på
en T-shirt med convers märke på
3 par convers skor, höga vita och mörkblå och rosa låga
G-star jeans
ett par Bench mjukisbyxshorts
en adidas "jacka"
ett par adidas shorts som passa till jackan
5 par björn borg trosor
en navelpercing, som kommer komma till användning efter  sommaren ;)
11 armband, ( pärlade och innehäller ett "öga" )


Kommentarer
Postat av: Anonym

äru brun då?;)

2011-06-26 @ 20:08:52
Postat av: soffiee

de är inte alls kallt är i sverige ?

De började i går med typ 24 grader

och idag klockan halv 11 så var de redan 25 grader!! (y)

2011-06-27 @ 11:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0