prao denna vecka

nu sitter jag hemma i soffan och funderar över vad jag ska göra tills jullan hör av sig. vi ska ut och springa förstår ni. men jag kommer nog hamna på efterkälken eftersom min kondition är på 0. och jullan springer minst 2 gånger i veckan typ :O

och sen känner jag mig lite slut efter dagens prao.
ja, juste kanske ska berätta att jag har prao för tillfället, tisdag till fredag.
och jag praoar på mitt gamla dagis. och det är verkligen sig likt , :) men snacka om att man blir trött i både huvud och öron ;) alla barn som ska klänga på en och skrik, gråt och överröstande man för genomlida under dagarna. men sen är det naturligtvis  roligt också.  alla söta som vill ha fart på gungan och deras fina sånger ( på engelska, då de tror de sjunger helt korekt men egentligen säger dom inte ett enda ord som existerar ;) ) cute !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0