i Gnesta

hejsan allihopa, hoppas allt är bra med er.
jag sitter hemma hos jossan syster i Gnesta, vi ska snart äta, pomesfrites och kött blir de. fy satan vad gott ;)
efter maten tar vi oss in en svän i Gnesta för de är tydligen tivoli där den här helgen. men de kallas tydligen för Gnesta dagen ;)

idag var jag faktiskt i satan och slösade bort lite pengar :P
hih inte bra, jag som skulle spa mina pengar tills jag åker till Turkiet om 2 veckor, men jag har ju dock lite svårt att hålla i pengarna, så blev 700kr fattigare .  men fick i alla fall fina saker med mig hem :)

två par bruna skor,  (har helt plötsligt börjat älska brunt ;) )
en T-shirt
en korall färgar freebra
en orange bikini
och även en söt liten klänning som min mamma köpte åt mig.
bilder på sakerna får ni nog i morgon eller på söndag.
men nu ska jag kila, pusshej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0