bilder från Turkiet

här kommer några fler  bilder från min Turkiet resa, dock är inte de så många, utan dom flesta bilderna finns på mammas kamera, men dessa bilder är i alla fall från min egen Kamera ;)
här är jag på Arlanda klockan 5 på morgonen, härligt

här är jag på Arlanda klockan 5 på morgonen, härligt


på planet




vi var frame i Turkiet runt 2 kanske och då la vi oss vid poolen och stekte.
men här kommer lite bilder från första kvällen


såhär såg jag ut då.
tublinne och en kjol




lite  bilder från hotellt också


efter maten tog vi en sväng förbi havet :)

då gick vi förbi en bro som lös och bytte färg, fett fin :P
-

 sen fick jag även stå modell ;)
och bilderna blev verkligen såååå fina ;)




sen smet vi in på ett annat hotell och kikade lite, och då var det dansuppvisning där



sen gick vi tillbaka till vårat hotell och där var det också en slags uppvisning



och på väg tillbaka till vårat hotell såg vi massa vildkatter, så sööta


efter uppvisningen på hotellet blev det yatzy och godis :)


sen var det sovdags

nästa dag, alltså våran första hela dag, låg vi för det mesta bara och solade och badade



och när jag kom in, när det var dags att duscha såg jag ut såhär :D


blev rätt glad då faktiskt,

sen blev det att hoppa in i duschen med ett leende på läpparna



sen blev det shopping och efter det blev det lite kortspel på balkongen



---

här är outfits bilder från en annan kväll



och här är bilder från ännu en kväll ;)



den här kvällen, liksom många andra av kvällarna körde vi ett drickspel med två Tyskar, fast jag fick dock köra med fanta dårå. för min kära mor var också med och körde.



och vill ni veta en cool sak om dessa två SNYGGA killarna.
dom spelar fotboll i "bondesliga 2"  vilket är Tysklands nästbästa fotbollslag.
hur coolt ät inte de, dom spelar aqlltså på tv och allt, så grymt.

tänk att sitta vid teven och kunna säga att jag har umgåts med dom, spelat kort med dom och badat med dom.
asså det tycker jag är fett coolt!!
och dom var 18 och 19 år gamla för er som undra de också ;)


det var alla bilder jag hade på min kamera, ni kanse får mer bilder så småning om, men förvänta er inte för mycket :P







Kommentarer
Postat av: Anonym

vart är den gula klänningen köpt? guud så fin..:)

2011-06-30 @ 07:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0