näst sista dagen

jaha då är det näst sista dagen här i Norrköping och i kväll laddar vi inför disco ;)
fast jag tror att alla i vår grupp är sjukt trötta, jag och fyra till brudar i min grupp är här inne på AT och resten är inne på sina rum och typ sover :P
veckan här har varit jätte bra men tyvärr har min fot blivit värre fast spelade match idag i alla fall. fast det inte var tänkt så från början.
för hälften av laget var skadat och skulle hejja i stället . men sen var våra tjejer så sega och så . så jag och Maja bestämde oss för att byta om och dra igång spelet. Men tyvärr så förlorade vi i alla fall. och jag vet att man inte ska skylla på planen men jag är nästan tvungen :P den var lerig och gropig i stort sätt överallt så det var skit svårt att beräkna vart bollen skulle landa och så. så nej den matchen gick inte bra. men igår vann vi med 2-1, så j*vla skönt, för vi körde mot en grupp där hälften av dom var fjortisar/bitchar och dom trodde verkligen att dom skulle vinna lätt och sen blev det ju inte så. HAHA så jävla skönt!!
jaja det var väll det jag ville berätta , ni får ha det så bra.
puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0