laddar inför match

hejsan,
nu sitter jag inne på AT förstås, eftersom det är här datorerna finns.
vi ska snart samlas inför lunch och sen senare blir det match mot grupp 11, dom som delar omklädningsrum med oss ;)
vi ska ta dom!
idag har vi även hunnit träna två gånger, riktigt bar och roliga träningar faktiskt :D våra ledare är bäst.
men jag var lite seg nu på andra träningen för jag sov lite middag precis innan :P haha. men det var fett skönt.
ne nu ska jag gå till samling, ni får ha de så bra puss
bjuder på den bilden :;)

Kommentarer
Postat av: sassa

Hejsan, riktigt fin blogg du har !



Hoppas du haft en bra helg :)



Kram :)

2011-07-18 @ 19:03:45
URL: http://whocan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0