hejsan

ja då sitter man här igen då.
jag och Fanny har nyss spelat något fotbollsspel, typ som wii. jag vann första gången faktiskt :)
men andra förlorade jag :P
träningen idag var endå rätt lugn men de är skönt nu när det är så varmt,  och nu vi ska snart gå och bada. skönt!
juste matchen i går gick jätte bra :d vi vann med 6-3 och jag gjorde 2 mål, var av ett var i krysset :D
men vi fick köra 7 manna med 11 mannamål ;) så det var inte så mycke ytor att spela på, men det var roligt i alla fall :)

Kommentarer
Postat av: sassa

Skönt att höra :)

Min helg har väarit sädär, lgat sjuk hela helgen och sådär :/ Men börjar känna mig bättre nu :)



Kram

2011-07-19 @ 17:34:30
URL: http://whocan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0