fem stjärniga hyddan

dagarna som gått av denna vecka, sista veckan av året så har jag umgåtts med de underbara lodisarna från min lilla by, haha nä men de har spenderats men de bästa brudarna jossan och josse och sen grabbligan: simon, zäta, adam, danne och david :) ett roligt gäng det där. men dagarna har inte bara spenderats här hemma i byn, känns nästan som jag bor halva tiden i bussen 701:an fram och tbx till E.tuna :p
idag var jag i allafall där med brudarna, kolla runt i affärer, åt på corner och bara umgicks :)
köpte puder och en vit mysdress, mi love !
och i morgon bär det av till stan igen,  men då är det lite andra ärenden som står på schemat, inte shoppa :(
sen får jag se hur resten av dagen blir.
nu är jag i alla fall ute i dunker i jossan fem stjärniga hydda ;) med josse och jossan :D
för tillfället sitter jossan och nördar GTA, men snart blir det nog sing star :D
brudarna på bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0