awesome med helg

hejsan på er, just nu sitter jag hemma hos bästavän och ska väll snart dra oss in till malmköping för att träffa vänner jag inte träffat på skitlänge känns det som, så det ska bli kul. kommer sedan svänga förbi gårn och kolla läget sen får vi väll se om vi stannar kvar där eller inte, beror ju på. i morgon ska det bli riktigt kul, den kommer spenderas med ett flertal vänner :D längtar ! men kommer vara uppe med tuppen i morgon jag och jossan, för då bär det av till hallen för att lira lite fotboll, härligt med träning en lördag morgon ;) haha ja sen är de julmarknad i lilla malmköping för står ni, så då ska man stå där och sälja för lag och klass (Y) och sen på kvällen blir det FUNNY!
ja det var väll de jag hade att berätta :) nu ska jag fräscha till mig lite :) hejsålänge :)<3
look like this right now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0