21:42

ny kavaj på bilden över :)
nu är jag i allafall hos bästavän, ovanligt va ;)
jag har nyss städat hennes rum, gud vad snäll jag är. ne men det är alltid kul att städa, så länge det är hos någon annan vill säga :P
Men för tillfället är jossan där nere och kollar på tv ,tror jag. medans jag bloggar. men ska snart kila ner jag med.
i morgon är det juh nyår också :D kul.
dock vet jag inte hur kvällen kommer se ut. det ända jag vet så här långt ä'r  att jag ska ha middag hemma hos mig, och sen får jag ta resten av kvällen som den kommer, kan ju bli bra det med. bjuden på flera fester också, men ja som sagt jag får se hur kvällen kommer sluta :P
nej nu hade jag inte så mycket mer att skriva, men efter detta inlägg kommer jag nog slänga upp några bilder från i förrgår då jag josse och jossan tog lite kort ;)
puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0