trött i kroppen

sådär då är man hemma igen, tyvärr slutade matchen med förlust, 1-2. men vi spelade j*vlit bra måste jag säga.
man kan ju även påstå att man är rätt slut i kroppen nu, har blivit fotboll i stortsätt alla dagar den här veckan, men det brukar se ut ungefär så, 3 träningar i veckan plus ev. 2 matcher.

nu ska jag väll börja göra mig i ordning lite, och sen drar jag nog ut och umgås med lite folk i kväll :) vi kanske skulle lira lite fotboll haha jaja som sagt mycket fotboll, men övning ger färdighet sägs de ju ;) men verkar inte funka på mig men aja ;)

kanske slänger in en bild på hur jag ser ut innan jag drar mig iväg, så ni kan ju slänga in ett öga för säkerhetens skull.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0