hur tänker en del?

så nu har jag varit hemma ett tag, matchen slutde 1-1 och jag spelade bara typ 7min
men jag tror Benny var nöjd över mitt inhopp.

Men nu över till en annan sak, kollade nyss på ett program på MTV,   och herregud vad sjuka människor det finns. jag fattar inte. han åkte runt med en helikopter, fast inte å vanligt sätt uttan han hängde under de i rep som var fast spända i ryggen på han ;O han hängde liksom bara i skinnet , fattar ni vad äckligt och idiotiskt.
och det är samma med typ jackass och sånt. alltså varför plåga sig frivilligt, det måste ju va något fel?
jag fattar verkligen inte meningen med det och sen hur människor kan tycka att det är roande att kolla på. :?



Kommentarer
Postat av: C E L I N E

Gud ja! Jag såg det också! HELT SJUUUKT! :O

2011-08-24 @ 17:06:37
URL: http://celinez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0