första skoldagen, en stor DISS !

idag har skolan börjat i gen, känns ju skitkul -.- eller?
fyfan skoltrött som bara den.
men aja för att skojja upp dagen lite efter halv 11 då vi slutade så drog jag jossan och davvid in till stan för att shoppa :) och även Christian och Lewin hängde på.
jag hade inte så mycket pengar med mig, men tur va väll de ;)
jag köpte i alla fall ett par jeans och en kofta från Ginatricot, kanske kan lägga upp bild på de när jag kommer hem.
När vi va i E-tuna åt vi också lunch på bamboo city, smarrigt :)
 sen vid tjugo i tre tog vi bussen hem och då drog vi hem till david och kollade på film :)

och nu sitter jag här, lite smått trött efter astt ha lekt med Davids lillasyster Felica.
haha en söt unge de där

snart drar vi nog ut. men ni får ha de så bra.

tjingeling



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0