no money ..

vill verkligen köpa dessa saker när jag får pengar, tyvärr lär det väl dröja ett tag eftersom jag typ redan köpt kläder för barnbidraget som kommer om två månader, illa :tumdown:
men sen är de så typiskt också, aså detta saker hittade jag idag när jag var i E-tuna med jossan, och såklart hittar man alla saker man vill ha när man inte har pengar :( så himla typiskt. och det är juh typ alltid så, därför man ska shoppa oplanerat då man inte bestämt nått man ska köpa :P
men aja får annars önska mig dessa saker i födelsedagspresent, och hoppas på det bäst :P

(hittade såklart massa fler saker, så som jag är, vill ju ha hälften av sakerna i varje affär ;) fast de sakerna har jag inte bild på )



vad tycker ni är inte dessa snygga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0