lite kort vad jag gjort nu under eftermiddagen och kvällen :)

nu är vi hemma his jossan igen, efter att först ha åkte en sväng in till tuna park och kollat lite, dock blev det inga nya saker för min del , eftersom  jag är pank:( så fick kolla på saker jag ville ha så jag kunde säga vad jag önskar mig i present, fyller faktiskt precis om en månad, i morgon.

när vi kom hem från stan åt vi pizza och sen drog vi didare in till mkpoch gick på gårn, men de va så jäkla tråkigt, så vi åkte hem igen, och nu siter vi här med varsin data, :D haha lan på G (Y)

måste även säga att det känns så jävla skönt med påsklov en vecka nu :D jippi, under lovet jag jag tíll gnesta någon/några dagar, sen vara med jossan, men mer är ännu inte bestämt,

vad ska ni roa er med under lovet :) ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0