justnu


så här "snygg" är man för tillfället,  inte alls merkvärdig och knappt någe smink, men kom nyss hem från damlagsmatchen som jag har kollat på, i de ruskiga vädret :( och tyvärr så förlorade de med 0-1, skit också, jag som verkligen ville att de skulle vinna, speciellt nu när det var mot Åker också, eftersom de va de vi spelade mot när jag blev skadad.... :(
men aja om ni vill kan nog ladda upp en bild senare då jag fixat mig lite inför kvällen, då de först blir majbrasan med Jossan, sen lär man väll träffa lite folk där. men sen senare i kväll måste jossan hem så då drar jag nog till madde och träffar lite folk :)

puss sålänge

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad ligger din statistik på bloggen på? ;)

2011-04-30 @ 15:21:25
Postat av: Anonym

snälla blogga mer,jag gillar verkligen bloggen!:)

2011-04-30 @ 20:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0