hejsan hoppsan, har inte haft datan i synhåll..

har tyvärr inte hunnit blogga någonting idag heller, för jag sov ju hos elin och gabbi och när dom drog på fotbolls match vid 8 gick jag hem, eftersom jag inte kan spela p.g.a. min fot. och då när jag kom hem gick jag direkt och la mig, och sov faktiskt till 2, och de var väldigt skönt ska jag säga er :D
sen åt jag frukost och hoppade in i duschen, efter duschen blev det plugga, men de blev jobbigt så tog en liten paus i  mellan och satte mig och spelade MW2 med min bror, jag ägde haha host :D
ne men nun ska jag fortsätta plugga -.-, känns verkligen som jag pluggar hela tiden (N)

vad har ni haft för er idag ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0