bilder från påsklovet, sähär långt

chokladpudding som jag och jossan gjorde , mums ;)
vill ha den här, säg nått jag inte vill ha ;)


på gårn


maten jeppe bjöd oss på xD bränd, stenhård lövbiff, potatis och vattnig sås


isa, ursökta för suddig bild :P


de bilderna va från gnesta, och när vi gick hem från sparre

sen solade vi hos jossan och gjorde smoothie
'

sen har vi varit i mkp och käkat mycket glass bl.a :D



har fler bilder men typ alla påminner om varandra så det blev de här bilderna.


Ps: om ni inte fattat de, så älskar jag glass :P




Kommentarer
Postat av: Celine

SV: Vadå snygg? jag är ful!!!! <3

2011-04-23 @ 14:17:17
URL: http://reallyfancyface.blogg.se/
Postat av: Jeppe

Hahah visst var maten god? ;) <3

2011-04-28 @ 20:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0