sitter i soffan med jossan och dunkar musik :D

heejsaan , nu sitter jag med jossan i soffan, vi kom nyss hem från stan :)
men konstigt nog så hittade jag inte speciellt mycket som var fint och som passade mig,
de var inte min shoppdag idag xP, hahah ne men jag köpte lite saker i alla fall.

en skinjacka  från veromoda
en typ stickad t-shirt, elelr vad de nu var, den var från H&M ialla fall
sen köpte jag mascara och foundation från kicks

hittade även en svart vit rutig shorta från ginatricot men den köpte jag inte, hade inte pengar så de räckte :P :(
lägger ut bilder på sakerna jag köpte sen n om jag hinner.

ååh vet ni, jag träffade maija utanför bikbok :D
för er som inte vet så är maija min barndomsvän, jag och hon var bästisar i 11 år ;D

men nu de senaste året har vi tappat kontakten helt, så de var jätte roligt att träffa henne.



de här är maija

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0