hejsan :D



haaha detta var då min mellis, klockan halv 5 typ, haha
sen meöllis jag vet


just nu håller jag på med litte  förberedelse tills i morgon då vi har redovisning på so:n.
men lite senare, ska jag kanske ut och köra burken eller jaga jaga, med dom som var med i går,
alltså, simon A ,zäta ,david, adam, elin;D
, gabbi, emma, jennifer, emilia , ebba och jag (Y)

men de är inte säkert att de blir nått, men de visar sig, '

och förresten så strejkar min jävla data, internett funkar inte, och jag förstår inte varför . för de funkar på pappas data och dom står bredvid varandra, 
men aja, ska se till och faxa den tills i morgon :P

. men nu har jag inget mer att skriva

pussen ;* 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0