shoppat :)

hej allihoppa, jag har precis kollat klart på, What a girl wants, den filmen var verkligen jätte bra :)
någon jag skulle rekomendera att kolla på om man gillar tånorsfilmer, som innehåller, koedi och drama ;)

idag efter skolan var jag och shoppade :D de är jätte roligt, i alla fall när man hiittar saker man vill ha
egentligen hade jag bara 600 att köpa för men mama var juh med så de blev nog över 1000 ;)
fast egentligen blev de inte så mycket saker, men alltin kostar ju.

jag köpte :

jacka/tröja- gina
leging- gina
kavaj- H&M
tubsjal- bikbok
blus/sjorta- bikbok
jeans skjorta- gina

. hittade även ett par uggs och örhängen som jag ville ha¨, men dom köpre jag nästa gång jag får pengar.

kanske lägger upp bilder på sakerna i morgon .

--



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0