nemen tjena, nu blir de film ..

hesan igen alla glada :)
eller jag är i all fall på topp humör , hur mår ni?

va ju och kollade på match idag vid halv 7.
och de gick jätte bra för mina brudar. hade jättegärna vart med, men har ju ont lite överallt, så stod över, så att de inte blir värre.
men matchen var i riktigt rolig att kolla på, vi van med 8-0 mot åker :)

ursäkta mig men jag hatar verkligen åkers lagkapten, emofjortisen.
för de är hennes fel att jag inte har kunnat spela match ordentligt på länge.
för i sommras så fälde hon mig, och de var tack vare de som alla mina skador kom.
allting, hände liksom på samma gång. och de håller på fortfarande.

 så jävla tråkigt, men men, smällar man får ta, när man spelar fotboll

 men nu ska vi klla på film  

pussen :*  

Kommentarer
Postat av: Malva,en i gnestas lag(;

håller helt med dig,hon är dryg och spelar fuult!

hon gjorde illa mig med,de gjorde ont i min fot,heheheh du trodde inte att jag läste din blogg va?om du ens vet vem jag är hihih((:

2010-09-10 @ 21:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0