Min dag i bilder




jossan höll på att sjunga karaoke ;D haha jätte fint lät de


och elin och jag, satt och lyssnade




fint väder va de också, 14 drader


jag och elin :D


sen gick vi till elin och hämtade pengar



en bild på elins kök


sen drog vi ut



och då gick vi upp till tempo


sen gick vi ut och satte oss på en bänk i solen


efter en stund trskade vi hem, och då åt jag en risifrutti ;)



och elin  åt kakor


sen knackade de på dörren och då kom....



jo, EMMA :D



då spelade vi kort


och de här är emmas och mina poäng


sen blev de en stund framför datan :)

vid 3 var jossan tvungen att dra hem och då, ringde jag emma och elin några, å då körde vi jaga jaga, och nu sitter jag här,

dagen har varit jätte bra,

och för er som inte vte, så har jag haft studiedag idag :D jätte härligt, 
jag och jossan sov till 11 :D
--

sen i går, tränade jag och 7 andra tjejer från mitt fotbolls lag med killarna, de var skit kul , men lite kallt, och de märkdes efter, för jag har blivit jätte förkyld, nästan rinner och jag hostar ofta, 
men hoppas de går över snart.
och om jag är frisk tills nästa onsdag, ska jag vara med på killarnas träning då också, fast dom kör bara match på onsdagar, men ändå. ska bli kul i alla fall.
och om de är kul kommer jag vara med varje onsdag,
men de kommer ju förstås inte bara vara jag, utan dom tjejer som vill vara med, får vara med,
 ( tjejerna från mitt lag alltså )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0