hos hårfrissan snart då

för er som inte visste så ska jag färga håret brunt igen :)
har tröttnat på mitt hår. men de innebär även att jag måste klippa mig ;(.
men kan ju säga att de verkligen behövs, ittg hår är rätt så sltet om man säger så, och o man inte klipper säg kan ju inte håret bli längre så de är ett måste o man vill ha långt hår, vårda de, vill säga
egentliigen förstår jag inte riktigt varför jag inte klippt mig tidigare, och så, jag menar jag gör ju allt de där gratis :D för min låtsat mamma är hårfrissa .
vilket är super,
har färrgat håret 2 gång
slingat håret 3 gånger
förgat ögonfransarna typ 3 gånger
och tagit hål i örat.
och allt de har vrit gratis , super duper bra alltså :D


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0