Den här månaden-

har tråkigt, så får bli lite frågor från bdb :P  !noo life!


Den här månaden har jag-

 

fuskat inom skolan? - ja

 

kysst någon?- ja

 

haft sex?- nej

 

rökt?- nej

 

kissat på dig?- haha nee;)

 


 

MIN PERSONLIGHET -

 

 

 

  Blyg? - när jag inte känner någon ja

 

Smart? - eh ja!? 
Långsam? - ne faktiskt inte
Stressad? -  nja, asså det händer ju dåra
Tålmodig? - mja, måste även om jag inte orkar vänta
Djup? -  eh va?
Öppen? - till dig eller mig?
Positiv? - jaadå 
Rolig? - jag är alltid rolig
Ansvarsfull? - njaaaaa






VÄNSKAP, har jag -





Svikit en kompis? - hoppas inte de
Förlorat en bästa vän? - nee
Sagt att jag älskar en kompis? - ja
Sovit med en killkompis? - ja
Sovit med en tjejkompis? - ja
Pussat en av samma kön? - ja
Slagit en kompis? - ja, men på skoj
En kompis som vet allt? -  ja
Berättat hemligheter? -  sjääääälvklart






KÄRLEK, har jag -

 




Blivit sårad? - mja
Krossat någons hjärta? - ne,
Gett någon ditt hjärta? - ja, men vet ej om han tar emot de 
"Playat"? - nej, sånt skit ska man inte hålla på med.
Sagt att jag älskar någon och menat det? -  ne.
Sagt att jag älskar någon, och ljugit? - nej,  ?
Varit otrogen? - neej ;O?






FAVORIT -
 




Låt just nu? - love the way you lie
Film? -  what a girl wants
Bok? - läser aldrig
Lärare i skolan? - jaadu..?
Plats? - hos han :$
Frukt? - äpple,  ;)







HAR JAG -
 




Sytt?  jaaaa :D
kysst någon? - ja , något jag inte ångrara
gjort något jag ångrar? - mja, just nu vet jag faktiskt inte, den frågan är riktigt osäker just nu "/
haft sex? - nej
Opererat mig? - nej
Cyklat omkull? - nej
Sjungit i duschen? - jaah då :D (Y) 
Fobi för något? - nej
Sett någon dö? - nej
Varit på begravning - nej .
Sagt att jag hatar någon? - nee







ÖVRIGT -





Svart eller vitt? -  båda
Rött eller blått? -  blått
Skriva eller tala? - båda
Vatten eller coca cola? -  när?
Mobil eller mp3? - mobil
Snygg eller charmig? - lite av varje
Lösgodis eller choklad? - choklad
Frukt eller grönsak? - fruuukt
Film eller serie? - film
Festa eller softa? - båda
Sommar eller vinter? - sommar
Fredag eller lördag? - båda, nu ska vi inte ta bort något
Ljus eller lampa? -  va? från lampan kommer det ju ljus? 
Övervikt eller undernärd? - mittemellan :D
Kärlek eller vänskap?- beror på, men just nu kärlek
Dö eller leva?- lev :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0