ensam hemma nu , efter lite drygande på stora mkp

tjenare bloggen och allt trevligt folk,
nu sitter jag i min soffa och lyssnar på musik.

kom nästan nyss in, vi har varit ute,
alltså jag josse emma emilia ebba jennifer och zäta.  haha ojojoj ni ska bara veta vad som hände när vi var där ute :p ne men vi hade precis vart på consum och handlat, sen sklle vi gå förbi jennifer och lämna chipsen som vi köpte. och på vägen hem till jennifer då hände de lite saker,

asså när vi gick där på gatan så va de ett föster i ett jätte stort hus som lysste, och då kollade vi snabbt dig och de såg ut som om jocke va där inne, så vi kollade lite extra och då sticker två brudar ut huvudna och du kollar på oss som om de var förbjudet att kolla dit.
men vi fortsatte gå, och sen helt plötsligt kommer dom ut och börjar dryga och hålla på.
och coola zäta började försvara oss brudar så gulligt av honom.
men vi stod där typ hur länge som helst och bara lyssnade när zäta och den där bruden jane som hon hette, stod och snacka.
sen hotade hon typ zäta och massa.
 fast sen drog dom
och vi gick in till mig.
men nu drog alla precis
 och jag är ensam hemma, men mamma kommer hem snart.

 men nu har jag inget mer att skriva

pussen :*

// tillan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0